Informácie o stave objednávky vždy po ruke!

Potrebujete vedieť, kde sa práve nachádza vaša objednávka produktov Rockwool alebo kedy ju máte očakávať?

Máme pre vás nástroj, vďaka ktorému sa môžete kedykoľvek pozrieť, kde práve je.

Akonáhle bude tovar naložený na prepravu, pošleme vám e-mail, v ktorom nájdete informácie o objednávke vrátane odkazu na sledovanie naloženého vozidla.

Od tejto chvíle sa môžete kedykoľvek pozrieť, kde sa aktuálne kamión pohybuje.

Ďalšie upozornenie vám pošleme akonáhle sa vozidlo priblíži k miestu vykládky a to 50 minút pred jeho predpokladaným časom príchodu.

Po vyložení nákladu v cieľovom mieste dostanete potvrdenie o doručení objednávky s uvedením presného miesta vykládky.

Pozrite sa, ako vyzerajú upozornenia, ktoré Track & Trace posiela.

Aké sú výhody služby Track & Trace pre distributorov ROCKWOOL Slovenská republika?

• možnosť sledovať polohu kamiónu v reálnom čase
• oznámenie o expedícii produktov - odoslané na e-mail kupujúceho a v prípade, že sa objednávka expeduje na iné miesto, ako je adresa kupujúceho, tak aj ako SMS do mobilného telefónu príjemcu tovaru
• informácie o priblíženie sa k miestu doručenia telefonicky alebo e-mailom (50 minút pred príchodom)
• potvrdenie o doručení, ktoré posielame okamžite po doručení ako kupujúcemu, tak príjemcovi

 

Ako zmeniť svoje kontaktné údaje?

Ak chcete zmeniť e-mailovú adresu, na ktorú vám máme posielať oznámenia o dodanie objednávky, stlačte tlačidlo Aktualizovať údaje. Otvorí sa vám kontaktný formulár, do ktorého zadajte novú e-mailovú adresu.

truck, delivery, track & trace, logistics.

Často kladené otázky

Sledovanie zásielok

Odkaz pre sledovanie kamiónu mi vôbec neprišiel. Bola moja objednávka expedovaná?
Niekedy sa bohužiaľ môže stať, že z technických dôvodov nie je monitorovanie niektorých objednávok možné. V tomto prípade vám odporúčame, aby ste si skontrolovali stav vašej objednávky v e-shope. Tu uvidíte jej aktuálny stav. Ďalším dôvodom môže byť to, že máte v systéme chybne uvedený e-mail, alebo telefónne číslo. Je potrebné ich skontrolovať. Máte akékoľvek otázky? Radi vám je zodpovieme na zákazníckej linke na telefónnom čísle +421 249 200 915.
Odkaz pre sledovanie mi prišiel, ale ak naň kliknem, vôbec sa mi poloha kamiónu nezobrazuje, alebo sa neaktualizuje.

Ak kliknete na odkaz pre sledovanie objednávky a v mape buď vôbec polohu kamiónu nevidíte, alebo sa neaktualizuje, môže to byť spôsobené nedostatočným mobilným signálom. Systém dočasne nemôže nájsť polohu vozidla. Buď chvíľu počkajte než sa kamión dostane do miesta, kde je pokrytie signálu v poriadku, alebo si skontrolujte stav svojej objednávky v e-shope. Tu vidíte, či bola expedovaná a zároveň si zobrazíte aj telefónne číslo vodiča kamiónu. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte nás telefonicky na +421 249 200 915.

Čo mám robiť, ak chcem zasielanie oznámení zrušiť, alebo ho presmerovať na inú e-mailovú adresu/telefónne číslo?

V aplikácii Track & Trace sa dá nastavenie odosielania kedykoľvek zmeniť alebo deaktivovať. Stačí, keď nás kontaktujete pomocou formulára nižšie a my už sa o zmenu postaráme.

Dostal/a som odkaz pre sledovanie a chcel/a by som kontaktovať vodiča. Čo mám robiť?

Odporúčame vám, aby ste si skontrolovali stav vašej objednávky v e-shope. Nájdete tu okrem iného aj telefónne číslo na vodiča. Ak ešte e-shop nepoužívate a chceli by ste, požiadajte o vytvorenie prístupu cez formulár na stránke Rockwool E-Shop.